Monday 18 March 2013

Nurfarhan Rusli

-00- Dia slalu sgt skrg ni anta BBM mcm ni...katernye ni edung nur......hihi...Nur farhan rusli atau dikenali sebagai Nour...hahaha...dia ni kecik je tapi kalu jerit agak bingit la telinga ni...dia macam baby sister aku la...walaupun aku ade adik yg sibuk bkerja dia siang mahupun malam hari kekekadang tuh terubat rindu bila jumpa si kecik Nour ni...dia ni anak bongsu kepada kek na, dd, along and shazwan...sweetest daughter to papa and mama NOUR or ADIK...manja kepoh annoying adorable and sometime a shoulder u can cry on and an ears to bebel too...i knew nour since i met SR...nour ni dia ade bf and bf dia CHE mohAd hafiz...dia suka jerit2 nama chan kuat-kuat....owh chan tuh bf dia la...smpai kadang2 aku pun boleh taw bila masa nour ni nak jerit nama chan...dowang dua ni bagaikan doll yg comel rase nak sepak2 sepak2 terajang2 je...honestly both are adorable sbb aku kadang2 suka gak kacau chan ni...kacau yg u wont expected pun..hahahaha...sumpah geram ng dua ekor ni...."dua EKOR" ekor ni nour suka sama kan ng orang... [ekor = orang] kalu panggil seorang = seekor....haaaa pelikkan...tak caya bolom jumpa dia lagi...and most of the word yg saya guna hari ni smua nour punya ayat...sbb TITLE pun nama hang kan nour..owh yes nour ni blah penang...so dia suka la pakai ayat2 penang mai la...yeahh brahh...nk diikutkan dia ni too many to describe...konon2 nye kalu org tak kenal dia...dia slalu sangat bagi nama dia FATIMAH!!! oh my...nour nour...dulu masa jumpa dia...pemalu sangat tahap cipan...macam aku ni boyfriend dia...bila da lama2 kenai..mak haih...buruknyer perangai kau ni nour!!! aku lagi buruk kut....hahahaha for me having a frieng like u make my life complete to bebel on and to cry on...kau ni pendek ceta (memang pendek dan kecik sama cam chan) i love havin u in my life nour....nnt la ceta lagi pasal kau budak...kang aku tak siap keje aku melayan ceta kau seekor...for me u r like an adik a friend a "girlllfrrieennnddd" to cerita too... love u muax...
see kepoh kan..."sya sya nk pinjam spek nak jadi cam sya gak" ang perli aku kan...hahahaha

No comments: